FAQ
Mijn bestelling:
Op welke manier kan ik betalen?
Op dit moment kan je gebruik maken van iDEAL.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik nu doen?
Wat vervelend dat er iets is mis gegaan tijdens het verzenden. Neem even contact met mij op via info@studiosassy.nl of via DM op Instagram, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Producten:
Hoe zorg ik ervoor dat de producten die ik bestel zo lang mogelijk mooi blijven?
Wanneer je voorzichtig met de producten omgaat en ze op een droge plek te bewaren, zullen de producten langer mooi blijven. Draag de producten niet tijdens het sporten, zwemmen, douchen en slapen om ze zo lang mogelijk mooi te houden. Daarnaast is het af te raden de producten in contact te brengen met verzorgingsproducten als parfum.
Een product is uitverkocht, kan ik dit nog bestellen?
Doordat ik alles zelf maak en het geen massaproductie is, is er helaas een beperkte oplage beschikbaar (tenzij anders aangegeven). Ook blijven de producten op deze manier unieker. Mocht u iets gezien hebben wat u graag wilt hebben, neem dan even contact met mij op. Dan kunnen we samen kijken of ik iets kan maken wat lijkt op het gewenste product.
Verzenden en retourneren:
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Omdat alles met de hand gemaakt is en ik hierdoor geen grote voorraad heb streef ik erna om de bestelling binnen een week op de post te doen. Mocht dit niet lukken neem ik contact met u op.
Zijn de producten te retourneren?
In verband met de hygiëne zijn de producten niet te retourneren.
Hoe zijn de verzendkosten berekend?
De prijzen zijn berekend met behulp van MyParcel.
Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Ja dat kan. Bestellingen kunnen in Epe, op afspraak, worden opgehaald.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met mij op.